תוספי תזונה ויופי

תוספי תזונה ויופי

מרכז מוצרי ניקן שג'ינה וג'קי משתמשים

ג'ייד גרינזיים סיאגה טיפוח ויופי לקטופרין גולד
tru.jpg

בעולם בו הכל הפך מהיר ומתועש כל-כך, רוב בני האדם אינם מצליחים לספק לגוף את כל צרכי התזונה שלהם אנו זקוקים.

גייד גרינזיים

* תוסף תזונה ייחודי מעשב שעורה
* מכיל בטאקרוטן, העוזר לחיזוק מערכות ההגנה של הגוף
* רכיבים טהורים וטבעיים בלבד
* כשר

מוצר עשב שעורה זה הנו תוצאה של 40 שנות מחקר ע"י ד"ר Yoshihide Hagiwara. מקורו של עשב השעורה הוא באזור מבודד ביפן, מה שמבטיח את הטוהר יוצא הדופן של רכיביו. הגרינזיים מכיל את המיץ שלעשב שעורה צעיר, אבקת קומבו ותמצית פנינת זרעי השעורה. הכנתו עומדת בסטנדרטים גבוהים מאוד של דיוק, וללא דשנים כימיקליים, קוטלי מזיקים או מזהמים. עשב שעורה ירוק עשוי לתת תרומה גדולה לתזונה בריאה, משום שהוא מספק חומרים מזינים טבעיים לגוף, כגון בטאקרוטן. חומר זה עוזר לשמור על תאים ורקמות, וכחומר נוגד חמצון, עוזר לחיזוק מערכות ההגנה הטבעיות של הגוף כנגד מתח הגורם לתהליכי חמצון. ג'ייד גרינזיים מכיל 1.4 מ"ג של בטאקרוטן בכל שלוש מנות הגשה. תהנה מהטוב הירוק הזה בכוס עם מי PiMag של ניקן, או עם כל משקה אחר המועדף עליך!


לחצו להגדלה

קנזן סיאגה

* 97% מיץ טהור (מהמיץ ומתרכיז מיץ)
* מרכיבים בריאותיים הכוללים אלו-ורה ורימון
* רמות יוצאות דופן של נוגדי חמצון

משקה טעים בעל טעם עשיר, מועשר בעשבים ותמצית צמחים, הסיאגה "מפוצצת" בחומרים מזינים. הסיאגההינה שילוב של מיץ רימון ואלו-ורה, המעורבב ביחד עם דובדבן, אוכמניות, אגס וענבים לבנים, מציעה מגוון רחב של ערכים תזונתיים חיוניים ורמות גבוהות של נוגדי חמצון. משקה הסיאגה הינו מיץ טהור, ללא תוספת של מים, ממתיקים מלאכותיים או חומרים משמרים. מנת הגשה אחת של סיאגה (30 מ"ל) מכילה רמת ORAC מרשימה של 950 יחידות. ORAC הינו מדד לבדיקת קיבולת חומרים נוגדי חמצון, מבחן אשר בודק את כוחו נוגד החמצון של מזון מסוים. חומרים נוגדי חמצון מגנים כנגד רדיקלים חופשיים אשר נוצרים בגוף האדם, והימצאותם בגופנו קשורה לנזקים בתאים והזדקנות בטרם עת.


לחצו להגדלה

1.8לקטופרין גולד

* עשוי לסייע בשמירה על מערכת עיכול בריאה
* עשוי לסייע בתמיכה במערכות ההגנה הטבעיות של הגוף
* אידיאלי לשימוש עבור תזונה נטולת לקטוז או מוגבלת במוצרי חלב

לקטופרין הוא חלבון חיוני אשר מיוצר בגוף האדם באופן טבעי. לאחר שנים רבות של מחקר אינטנסיבי לגבי הלקטופרין כתוסף תזונה, מאמצים של פיתוח ומחקר מכוון, הובילו ליצירת ה- לקטופרין גולד 1.8 לקטופרין גולד 1.8תומך ומעורר את הצמיחה של חיידקים פרוביוטיים מועילים ומעודד שמירה של מערכות ההגנה הטבעיות של הגוף. טכנולוגיית טיהור מקיפה משמשת בייצור כל קפסולה, אשר מכילה 60 מ"ג של לקטופרין טהור ומזוקק.


לחצו להגדלה

עריכה

כתיבת תגובה