מוצרי שינה ניקן

לחץ על הסרט 3.48 דקות כדאי מעניין צפה בחשיבותה של שינה טובה


מזרן NATUREST KENKOPAD

פד המזרן Kenko Naturest משלב בתוכו טכנולוגיה שמדעית מתקדמת עם חומרים טבעיים אשר ניתנים להתחדשות בסביבתם הטבעית ומסייעים לכם ליהנות משינה מרעננת. טכנולוגיית RAM, שהיא פטנט רשום, מתבססת על מגנטים עגולים מהיסוד המתכתי נאודימיום, היוצרים סדרה של שדות מגנטיים חופפים שעוטפים ומקיפים את הגוף. הבסיס החומרי של פד המזרן Kenko Naturest הוא גומי לטקס טבעי, זאת כדי לספק שילוב של תמיכה ושל נוחות. הכיסוי שעשוי מסיבי בד טבעי מאפשר אוורור וויסות טמפרטורה והוא עמיד לאש וללא תוספת כימיקלים. המשטח המעוצב בצורת גבשושיות מספק את המגע האחרון ונותן תחושת עיסוי המסייעת לשינה עמוקה ומרעננת. הניחו את ה-KenkoPad על גבי המזרן הרגיל שלכם והפכו את סביבת השינה שלכם למושלמת. לאחר שתתנסו בשינה על המזרןKenkoPad לעולם לא תרצו לישון בלעדיו.

דף מידע מזרן NATUREST


כרית NATUREST

כבר במגע הראשון של ראשכם בכרית תרגישו רגועים יותר. כרית רגילה נוטה להפוך לשטוחה, ואילו בכרית Naturest של ניקן יש מילוי גזרי לטקס טבעי הניתנים להוספה או להפחתה ומאפשרים לקבוע את מידת הקושי או הרכות המתאימה לכם. צווארון פנימי מבטיח את התנוחה הנוחה ביותר עבור הראש, הצוואר ועמוד השדרה. אוורור נכון וויסות טמפרטורה שבכיסוי העשוי מסיבים טבעיים מעניקים תחושה קרירה ונעימה. טכנולוגית ה-RAM המגנטית עוטפת אתכם בשדה מגנטי בזמן שאתם ישנים.

דף מידע כרית NATUREST


שמיכה חלומית KENKO DREAM

התכסות בשמיכת ה-KenkoDream היא חוויה ייחודית בפני עצמה. בהיותה כיסוי מושלם של נוחות בכל מזג אוויר, השמיכה החלומית עוזרת לכם לישון שינה רגועה ומרעננת – השינה שאתם זקוקים לה. טכנולוגיה מהפכנית בשילוב החומרים המובחרים מאפשרים מנוחה טובה יותר.

השמיכה החלומית משלבת בתוכה את טכנולוגיית היונים השליליים: רעיון המבוסס על היונים השליליים המצויים באזורים טבעיים המשרים שלווה. נוסף אליה השמיכה מכילה Chitosan – חומר טבעי המופק מהים והידוע כבעל תכונות דוחות חיידקים. המרכיב המגנטי בשמיכה משלים את אפקט המעטפת שנוצר עם המזרן והכרית.

טכנולוגיית אינפרה אדום רחוק מתאפשרת באמצעות הסיבים הקרמיים בשמיכה. כיסוי רך ובד אוורירי מסייעים לשמירה על קרירות בימי הקיץ החמים ועל חמימות בימי החורף הקרים. כיסוי הבד הנושם מעוצב בצורה אלגנטית בשילוב עם בד סטן למראה מושלם.

דף מידע שמיכה חלומית


מסכת שינה

סוד היופי החלוצי של ניקן – מסכת השינה מאפשרת לכם להשיג שינה עמוקה ביום או בלילה. המסכה מונעת כניסת אור ואידיאלית לתנומה קצרה או לשנת לילה עמוקה – גם באור יום מלא.

המסכה כוללת מגנט אחד גמיש המספק אנרגיה ממוקדת בשילוב טכנולוגיית האינפרה אדום רחוק המעניקה טמפרטורה מאוזנת וקבועה.


לשאלות ותשובות בנושא שינה לחצו כאן

כתיבת תגובה