סביבה

מרכז מוצרי ניקן שג'ינה וג'קי משתמשים

מוצרי איכות סביבה

מערכת המים ומערכת האוויר של ניקן הן הרבה יותר ממערכות סינון. מערכת המים משלבת בתוכה טכנולוגיה אשר מדמה את הסביבה הטבעית שבה נוצרו  מי ה-Pi, "מי החיים". מערכת האוויר משלבת בתוכה טכנולוגית פילטרים עם יונים שליליים, כאשר זו המערכת האוויר היחידה אשר מייצרת יונים שליליים ללא פליטת תוצר הלוואי אוזון.

image_thumb54

AIR-WELLNESS_thumb

AIR WELLNESS_S

Kenko-Light

מערכת מים

מערכת אוויר

מערכת סינון ניידת

תאורת ספקטרום

image_thumb57 Shower Head_s (1) air-wellness-power5-pro-filter-replacement-pack5 environment51

בקבוק מים

מערכת למיקלחת

פילטרים לסינון אוויר

ערכת סביבה

טכנולגית אוויר

Air Wellness Power5 Pro מערכת האוויר

סטנדרט המצוינות המושלם בסינון אוויר – בשילוב עם טכנולוגיה "ירוקה". מערכת האוויר המתקדמת AirWellness Power5 Pro של ניקן הנה מערכת האוויר היחידה המשלבת מרכיבים רבים, הבאים לסייע לך ולמשפחתך.

המערכת כוללת:
* סינון אוויר רב שלבי – סינון מקצועי בטכנולוגיה מתקדמת הנמצאת בשימוש במעבדות.
* יצירת יונים שליליים – יוצרת תחושה מרגיעה של אוויר, הנמצא בסביבת יערות ומפלים, ללא תוצר הלוואי אוזון.
* פעולת פטנט חופשייה מיצירת אוזון – בניגוד למערכות סינון אחרות המייצרות את תוצר הלוואי הרעיל, אוזון.
* מוניטור לזיהוי איכות האוויר, בעל מספר מצבי פעולה ואפשרות הפעלה אוטומטית לשמירה על אוויר נקי.
* טכנולוגיה "ירוקה" וייחודית הידידותית לסביבה.

מערכת האוויר Power5 Pro עובדת בשיטת סינון רב שלבית, הכוללת מסנן רשת לטיפול בחלקיקים ומזהמים בולטים, מסנן אורגני לטיפול בחלקיקים ומזהמים אורגניים, מסנן פחמי לספיחה של מזהמים והשלב הסופי הוא מסנן HEPA, בדיוק כמו זה המשמש בחדרי ניתוח, חדרים נקיים בתעשיית הי-טק ומעבדות. ניקן הוסיפה ייצור יונים שליליים על מנת לשפר את האוויר כאוויר יער רענן, התחושה הממריצה המתקבלת מרמות גבוהות של יונים שליליים הנמצאים בסביבה טבעית. כמו כן, כמו בכל מוצרי סינון האוויר של ניקן, מערכת אוויר זו מתוכננת כך שפעולתה לא מייצרת את גז האוזון – הגז הרעיל הנוצר ע"י מערכות סינון אוויר ביתיות רבות, ואשר השימוש בהן נאסר לאחרונה במדינת קליפורניה. למערכת האוויר Power5 Pro אפשרות להפעלה ידנית או אוטומטית, כולל מצב שינה מצב לטיפול באבק ומצב שקט, ועיצובה עדין וקל-משקל. המערכת קיבלה את תעודת כוכב האנרגיה, אשר ניתן אך ורק למערכות חשמליות אשר צריכת האנרגיה שלהן נמוכה ותורמת להגנת הסביבה.

AIR-WELLNESS_thumb

ערכת מסננים ל-Air Wellness Power5 Pro

* מסנן ראשוני אנטי בקטריאלי
* פילטר אנטי ויראלי
*פילטר HEPA

מערכת הפילטרים כוללת:
1- פילטר רשת ללכידת מזהמים גדולים
2- פילטר אורגני
3- פילטר פחם פעיל
4- מסנן HEPA

המסננים של Air WellnessTM Power5 ProTM זקוקים להחלפה כל חצי שנה, או כאשר תפקוד מערכת האוויר אינו אופטימלי. תהליך הסינון המתקדם כולל: * פילטר רשת ללכידת מזהמים – לוכד חלקיקים גדולים יותר ומסייע במניעת חסימות ביתר המסננים * מסנן פחמי פעיל – משתמש בטכנולוגיית משטח סופג, לפתרון בעיית מולקולות ואדים של ריח. * HEPA מסנן אוויר מחלקיקים בעל יעילות גבוהה – עד 99.97% של יעילות סינון. * פילטר אורגני – אוסף ומשמיד מזהמים מיקרוסקופיים. תמציות של שורשי צמחים ועצים, בעלי תכונות אורגניות לטיפול במזהמים אורגניים.

air-wellness-power5-pro-filter-replacement-pack5

מערכת אוויר ניידת

* כולל מסנן HEPA
* קומפקטי וקל לנשיאה ממקום למקום
* ייצור יונים שליליים ללא תוצא הלוואי אוזון

אוויר לדרך! מערכת האוויר הניידת, מציעה גישה חדשנית וייחודית לאוויר במקום סגור, ביחידה קומפקטית- על מנת שנוכל ליהנות מאוויר טוב יותר בתוך כלי הרכב, במשרד, בחדר המעונות, או למעשה בכל מקום. מערכת האוויר הניידת בנויה מטכנולוגית סינון בעלת מספר שלבים, הכוללת מסנן HEPA מתקדם. כמו-כן המערכת הניידת כוללת הפעלה אוטומטית או ידנית. בהתחשב בכמות הזמן שמשפחות היום נמצאות בתוך המכונית, בעבודה, או מחוץ לבית, הרי זה ברור כי איכות האוויר במקומות סגורים אלה חשובה מאוד. מערכת האוויר הניידת יכולה לעזור לך להרגיש את איכות החיים באוויר- בעודך בדרכך! מערכת ה- Traveler היא מערכת האוויר היחידה הכוללת בתוכה מרכיבים רבים, כגון טכנולוגיתסינון בעלת ארבעה שלבים, סינון אבק וחלקיקים זעירים, הפגת ריחות וסינון פוטו-קטליט. בנוסף לאלו מערכת האוויר הניידת כוללת מערכת לייצוריונים שליליים המשחרר את אותן מולקולות בעלות מטען שלילי הנמצאות באופן טבעי באוויר יער, כאשר מנגנון זה פועל ללא ייצור גז האוזון (הרשום כפטנט). מערכת האוויר הניידת כוללת בתוכה מקום מיוחד לארומתרפיה, ליצירת אווירה המסייעת להרגעה והקלה על לחצים, היא קלה לנשיאה וניתן לקחת אותה לכל מקום

AIR WELLNESS_S

טכנולגית מים

בקבוק מים Flip-Top בעל פקק נשלף ומסנן יוני

* מי PiMag איכותיים בכל עת ובכל מקום
* פקק נשלף למניעת נזילות
* נוח לנשיאה ופשוט לשימוש

pas.pngבקבוק ה FlipTopפועל בטכנולוגיות Pi וסינון יוני בקבוק אישי לסינון מים, המאפשר למלא מי ברז רגילים ולשחזר את הטבעיות של המים ולקבל מים נקיים, טהורים ללא טעמי לוואי. וזאת באמצעות טכנולוגיות ה- Pi המשלבת מסנן יוני פעיל למים טבעיים, מסנן פחמי לספיחת מזהמים ומסנן מינרלים. גודלו מותאם בנוחות לנשיאה ע"י ידיים גדולות וקטנות כאחד. המכסה נועד למניעת נזילות,קש השתייה נסתר במכסה כאשר הבקבוק לא בשימוש בכדי לשמור על ניקיון משטח השתייה. בקבוק זה מתאים בקלות לכל תיק יד או תיק גב, לבית הספר, לעבודה ולטיולים. הבקבוק בטוח לשימוש ואינו מכיל את החומר המזיק ביספינול A.

image_thumb57

מערכת לטיהור מים

* להפוך את מי הברז למי Pi טהורים ונקיים
* מערכת פילטרים הפועלת בעזרת כוח הכבידה
* קומפקטי ונוח לשימוש

החדשה של ניקן אשר פותחה באמצעות טכנולוגיה מגנטית, מהווה מהפיכה טכנולוגית באיכות החיים הקשורה למים אותם אנו שותים. מערכת זו מבוססת על טכנולוגיה אשר מעבר לניקוי הזיהומים הקיימים במים אותם אנו שותים, מעניקה למים צלילות וטעם טוב יותר. מידותיה הקומפקטיות של מערכת המים PiMag מאפשרות להניחה אותה בכל מקום רצוי. כל הדרוש הוא כמה סנטימטרים רבועים בודדים על השיש, הדלפק או השולחן. מערכת המים PiMag עובדת בטכנולוגית סינון מהיר, הממלאת את הקנקן תוך דקות ספורות. הקנקן, הניתן לשליפה, מותאם בגודלו למדף מקרר סטנדרטי, מה שמוסיף לו גמישות ונוחות בשימוש. מעכשיו אנו יכולים להביא לביתנו מים טובים מאיכות מעולה. טכנולוגית המים מופקת מתערובת ייחודית של חומרים, מינרלים טבעיים וטכנולוגיה מגנטית במטרה לשכפל את הסביבה בה נתגלו לראשונה מי ה- Pi. שילוב טכנולוגיות ייחודי זה מספק מי PiMag צלולים היישר אל ביתנו, להנאת כולנו. באמצעות טכנולוגיית מי PiMag ניתן להפוך מי ברז רגילים למים צלולים.

image_thumb54

מערכת האולטרה מקלחת יד PiMag

* מקלחת במי Pi כל יום
* מפחית כלור ומזהמים
* ניתן להתקנה קלה ומהירה

הפוך את המקלחת לחלק משגרת איכות החיים היומיומית שלך, עם מערכת האולטרה מקלחת יד PiMag של ניקן, והתקלח במי Pi בכל יום בשבוע! 50% מהכלור שאנו סופגים בכל יום, מצוי במי המקלחת שלנו. כלור עשוי לגרום לגירויי עור ולכן עדיף להימנע ממנו. מוצר ייחודי זה, מורכב מסינון מים מתקדם, שלא רק מסנן כלור, אלא אף מפחית מתכות כבדות, סולפיטים, עפר, משקעים וריחות. כתוצאה מהשימוש ניתן להרגיש בשיער רך יותר, עור חלק ורך יותר, ופחות קשקשים. מערכת האולטרה מקלחת יד PiMag ניתנת להרכבה בקלות במקלחת רגילה. היא בעלת עיצוב עמיד ואיכותי וכוללת חמישה מצבי ספריי משתנים.

Shower Head_s (1)

כתיבת תגובה