הקטגוריות

הקטגוריות 

מנוחה ורגיעה 

restrelaxation2.png

מנוחה איכותית היא הבסיס לבריאות טובה. מערכת השינה Kenko של ניקן, עוצבה, על ידי המדענים, לנוחות ותמיכה- לשינה אשר עוזרת לגוף לשקם עצמו בצורה הטבעית ביותר. כל מזרן של Kenko כולל בתוכו את טכנולוגית המגנטים במרכז אזור השינה, ביחד עם טכנולוגית ה- Rubberthane. טכנולוגיה זו כוללת גבשושיות קטנות אשר מעניקות תחושת עיסוי והמרצה לגוף. שמיכת ה- KenkoDream Comforter כוללת בתוכה את טכנולוגית היונים השליליים- רעיון המבוסס על היונים השליליים הנמצאים באוויר היער. טכנולוגית האינפרא אדום, אשר נמנית על אחד מהמרכיבים של מערכת השינה של Kenko, משתמשת באנרגיה הטבעית של הגוף בשביל לשמור על חום הגוף ועל הטמפרטורות.

מרפידות לתכשיטים, ומתכשיטים למערכת שינה, לניקן יש מגוון רחב של מוצרים אשר מעודדים איכות חיים, מנוחה ורגיעה לך ולכל בני משפחתך. 

 

סביבה

env.png

מערכת המים ומערכת האוויר של ניקן הן הרבה יותר ממערכות סינון. מערכת המים משלבת בתוכה טכנולוגיה אשר מדמה את הסביבה הטבעית שבה נוצרו  מי ה-Pi, "מי החיים". מערכת האוויר משלבת בתוכה טכנולוגית פילטרים עם יונים שליליים, כאשר זו המערכת האוויר היחידה אשר מייצרת יונים שליליים ללא פליטת תוצר הלוואי אוזון.

מערכת האוויר AirWellness Power5 Pro כוללת מערכת פילטרים ביחד עם מסנן HEPA אשר עוזרת לסנן חלקיקים עד לרמה של 99.97%. מערכת פילטרים זו עוזרת לנשום אוויר נקי בצורה קלה יותר. הפילטרים במערכת זו עוזרים לשפר את איכות האוויר בצורה דרמטית בתוך הבית.

play_movie.png

 

תזונה 

nutrition.png

לתזונה נבונה יש חשיבות עליונה, היא משפיעה על כל היבט של איכות חיינו. כושר גופני, רמת אנרגיה, החלמה ממחלה ועזרה בהתגוננות מפני תהליכי הזדקנות. ממחקרים עולה כי רבים מאתנו לא אוכלים בצורה נבונה או במילים אחרות אנו לא מספקים לגופינו בתדירות יום יומית, את הרכיבים התזונתיים להם אנו זקוקים. ניקן מצאה את הדרך האופטימלית לספק לגוף תזונה מרבית, ע"י מוצרים המהווים שילוב ייחודי של מרכיבי התזונה החיוניים לגוף להם אנו זקוקים ביום יום בתוכם ויטמינים, מינרלים, אנזימים ומרכיבים נוספים.

תוספי התזונה Kenzen של ניקן מתבססים על אוכל מלא במקום על ויטמינים ומינרלים סינתטיים. תוספי התזונה Kenzen מוסיפים פירות וירקות לדיאטה, אוכל שהגוף שלנו מתבסס עליו.

 

כושר

fitness2.png

העובדה שבריאות בחיים תלויה בהתעמלות יומיומית והרגלי אכילה טובים, ידועה לכולנו, אך להישאר בכושר גופני טוב, זה לא קל. אורח חיים עמוס משאיר אותנו עם מעט זמן בשביל להכין לנו ארוחות בריאותיות, או להתאמן. ניקן מציעה את הפתרון לבעיה. בעזרת המוצרים של ניקן אפשר לשלב מחדש את הכושר בתוך החיים שלנו- אפשר לשמור על המשקל ולשלב פעילות גופנית כפעולה שגרתית.

נעלי ה-  CardioStraides של ניקן כוללות בתוכן רפידות משקל ארגונומיות בעלות עיצוב מיוחד אשר עוזרות לחיזוק השרירים ברגליים. כך אפשר להינות מפעילות ספורטיבית ומשמירה על כושר גופני ובריאות טובה, תוך כדי פעילות שגרתית ויומיומית.

pdf טופס מעקב מוצרים

כתיבת תגובה