מוצרי Nikken ניקן פרוט מלא

ניקן מציעה פתרונות לשיפור ולאיזון איכות החיים, במקום הנחוץ לנו ביותר- ביתנו!

אנו חיים בלחץ תמידי: יום עבודה תובעני, לוח זמנים עמוס, אכילה מהירה ולא מסודרת, ללא זמן להתעמלות שגרתית או אפילו למנוחה. בנוסף הסכנה בזיהום אוויר שסביבנו ובנזקי טבע- יכולה להגיע אפילו ביתנו. אם כך אין פלא שהבריאות שלנו עומדת בפני סיכון. אנו חושפים כאן לראשונה את כל מוצרי ניקן שאנו משתמשים לטובת הכלל.

גינה וג'קי לוי

מרכז מוצרי ניקן שג'ינה וג'קי משתמשים

מוצרי מנוחה ורגיעה

רגיעה

תכשיטים

סביבה

תזונה

Nature Jewelry_thumb9 image115 img_bg_0000059

שינה

טיפוח ויופי

רצועות אלסטיות

עסקים

S_6 (3).png 30 face33 img_bg_0000061 Happy young business couple talking together
       
       
               

מוצרי שינה

ניקן מציעה פתרונות לשיפור ולאיזון איכות החיים, במקום הנחוץ לנו ביותר- ביתנו!

אנו חיים בלחץ תמידי: יום עבודה תובעני, לוח זמנים עמוס, אכילה מהירה ולא מסודרת, ללא זמן להתעמלות שגרתית או אפילו למנוחה. בנוסף הסכנה בזיהום אוויר שסביבנו ובנזקי טבע- יכולה להגיע אפילו ביתנו. אם כך אין פלא שהבריאות שלנו עומדת בפני סיכון.

יש פתרון! בית איכות החיים של ניקן משפר את אורח החיים שלך ושל משפחתך. תוך הבנה שבריאות ואיכות חיים ארוכות טווח תלויות בשמירה על האיזון שבין ארבעת האספקטים המרכיבים את חיינו – מנוחה ורגיעה, סביבה, תזונה וכושר.

זו אינה בעיה להפוך את ביתך לבית איכות חיים, שכן המוצרים של ניקן משתלבים באופן טבעי באורח החיים שלך.

אנו חושפים כאן לראשונה את כל מוצרי ניקן שאנו משתמשים לטובת הכלל.

גינה וג'קי לוי

מסיכת שינה

* אידיאלית לתנומה קצרה או לשינת לילה עמוקה
* כיסוי מגנטי מלא וגמיש על פני כל המוצר
* טמפרטורה מאוזנת וקבועה עם טכנולוגיית FIR

קשה לך לישון, העיניים שלך הן בדרך כלל המקום הראשון שמסגיר זאת. "סוד היופי" החלוצי שלנו, עוצב על מנת לאפשר לך להשיג שינה עמוקה בכל זמן – יום או לילה. חלק חשוב ממערכת השינה של ניקן, הוא מסיכת השינה, אשר מונעת כל כניסת אור ואידיאלית לתנומה קצרה כמו גם לשינת לילה עמוקה, אפילו באור יום! מסיכת השינה של ניקן אינה מסיכה רגילה! היא מכילה מגנט אחד גמיש, המספק אנרגיה מגנטית ממוקדת למקום שבו היא הכי נחוצה. אתה תהנה מהאפקט המרגיע והממריץ של מגנטים, כמו גם מטמפרטורה קבועה ומאוזנת ונוחות מירבית בעזרת טכנולוגית ה- FIR.

Sleeping-Mask_thumb

כרית Kenko Dream

* מעברי אוויר מיוחדים מבטיחים אוורור מקסימלי
* קצף VISCOELASTIC בעל "זיכרון" – לנוחות אולטימטיבית
* מגנטים הממוקמים אסטרטגית לחוויות השינה טבעית

שינה יכולה להיות חוויה קשה, ללא תמיכה נאותה של הראש והצוואר. הכרית החלומית של ניקן פותרת את הבעיה הזו. הנח את ראשך, וגלה איך כרית באמת אמורה להרגיש! הכרית החלומית מותאמת בצורה נוחה מתחת לצוואר והראש, הכרית עשויה מחומר Rubberthane הכולל שקעים מעסים ושכבת חומר ויסקואלסטי המספקים נוחות ותמיכה אופטימאליים. הכרית החלומית עונה גם על הצורך לאוורור ואיזון הטמפרטורה, מה שהופך את השינה לחוויה של נוחות. הכיסוי העליון העשוי בד נושם והסיבים הקרמיים שבתוך הכרית מחזירים לגופנו את האנרגיה אותה הוא פולט בצורת חום עדין ונעים. מעברי אוויר מיוחדים בכל שיכבה, מבטיחים את האוורור המקסימאלי לנוחות מושלמת. הטכנולוגיות המתקדמות שמשולבות בכרית החלומית, מספקות דרך ייחודית המרכיבה את טכנולוגיית השינה של ניקן, לשינה רגועה ומהנה בכל לילה.

pillow_thumb

שמיכה חלומית של קנקון

* טכנולוגית אינפרא אדום לשמירה על הטמפרטורות
* שכבה המשחררת יונים שליליים
* טכנולוגית המגנטים של ניקן

אתה מוזמן ליהנות משינה טובה, חלומית שאין כמותה! ניקן יצרה איכות טוטאלית ומושלמת המסייעת לשינה נוחה, מרעננת וטבעית. שילוב טכנולוגיה מגנטית מתקדמת ביותר בשמיכה קלה ונעימה עם איכות מצויינת המונעת תזוזה במשך השינה, לשינה מרגיעה, חלומית ומושלמת.

kenko-dream_thumb

מזרן Kenkopad

* מגנטים הממוקמים אסטרטגית לכיסוי שטח מקסימלי
* חומר Rubberthane הבנוי כבליטות עיסוי לאיכות שינה מושלמת
* מבנה המאפשר אוורור וזרימת אוויר לנוחות מירבית

מערכת השינה של ניקן היא הרעיון המהפכני ביותר בטכנולוגיית השינה ועם KenkoPad אתה יכול בקלות להפוך את המזרן הרגיל שלך, לסביבת שינה של ניקן. פשוט הנח את KenkoPad על גבי המזרן שלך, ותהנה מחווית השינה הידועה של ניקן! טכנולוגיה מגנטית, בליטות Rubberthane , מבנה ייחודי לזרימת האוויר ואריג העשוי בד איכותי יסייעו לך להשיג מנוחה שאין שני לה. מזרן ה- KenkoPad משלב בתוכו את כל הטכנולוגיות הללו עבור שינה איכותית במבנה המתאים לכל מיטה קיימת ללא כל צורך בשינוים כלשהם בחדר השינה.

Mattress_thumb

תכשיטים

שרשרת בציפוי זהב בחיתוך יהלום

* טכנולוגיה מגנטית מתקדמת
* עיצוב יוניסקס (המתאים לשני המינים)
* מגיעה בקופסת תכשיטים מהודרת

סגנון מיוחד בטכנולוגיה מתקדמת. המחרוזת של ניקן הבנויה חוליות בצורת חיתוך יהלום בציפוי הזהב, משלבת את טכנולוגיית Kenko, המתקדמת ומציגה עיצוב מנצח. המחרוזת כוללת מרכיבים וטכנולוגייה מתקדמים בשילוב עיצוב ייחודי, אידיאלי לגברים ונשים כאחד. המחרוזות כוללות גימור בציפוי זהב של 23 קאראט, עם סגר עמיד מצופה דמוי זהב. כל מחרוזת מגיעה בקופסת תכשיטים קטיפתית משובחת – אידיאלית למתנה בכל עת.

Nacklace silve r& gold.jpg  7

שרשרת בציפוי פלטינה בחיתוך יהלום

* טכנולוגיה מגנטית מתקדמת
* עיצוב יוניסקס (המתאים לשני המינים)
* מגיעה בקופסת תכשיטים מהודרת

סגנון מיוחד בטכנולוגיה מתקדמת. המחרוזת של ניקן הבנויה מחוליות בצורת חיתוך יהלום ובציפוי פלטינה, משלבת את טכנולוגיית Kenko המתקדמת ומציגה עיצוב מנצח. המחרוזת כוללת מרכיבים טכנולוגיים מתקדמים ועיצוב ייחודי, אידיאלי לגברים ונשים כאחד. המחרוזת כוללת גימור בציפוי פלטינה, עם סגר עמיד. כל מחרוזת מגיעה בקופסת תכשיטים קטיפתית משובחת – אידיאלי למתנה בכל עת.

18-2v3xZxS8Am

 

 

צמיד חוליות בשני גוונים

* שילוב עוצמתי בין טכנולוגיה ועיצוב מתקדם
* שלוש טכנולוגיות ניקן ידועות לקידום איכות החיים
* מתכת אל-חלד יפנית ברמה גבוהה, לעמידות ממושכת

צמיד החוליות בשני גוונים הוא מקצועי ועוצמתי! ויש בו הרבה יותר מטכנולוגיית ה- TriPhase. הוא פשוט אומר שיש בך כוח הראוי להערכה! תכשיטי ה- TriPhase החדשניים, כוללים את הטכנולוגיה המגנטית (כיסוי מגנטי מעולה עשוי לעזור בהתגברות על מתח ואנרגיה נמוכה), טכנולוגיית יונים שליליים (משחזר סביבה טבעית מרעננת העשירה ביונים שליליים), וטכנולוגיית FIR (דיסקיות עם סיבים קרמיים שסופגים ומקרינים בחזרה את האנרגיה המיוצרת על ידי הגוף).

T3 (1).jpg  3

צמיד אל חלד קלוע לנשים

* שילוב עוצמתי של טכנולוגיה בעיצוב מתקדם
* שלוש טכנולוגיות ידועות של ניקן המקדמות איכות חיים
* מתכת אל-חלד יפנית ברמה גבוהה לעמידות ממושכת

היראי טוב והרגישי טוב, כאשר את עונדת את הצמיד האופנתי עבור נשים, בעל שני הגוונים ממתכת האל-חלד. הצמיד משלב את הכוח של טכנולוגיית TriPhase בעיצוב מבריק ונוצץ שמאובטח על ידי סוגר מתקפל. תכשיטי ה- TriPhase החדשניים, משלבים בתוכם טכנולוגיה מגנטית (כיסוי מגנטי מעולה עשוי לעזור בהתגברות על מתח ואנרגיה נמוכה), טכנולוגיית יונים שליליים (משחזר סביבה טבעית מרעננת העשירה ביונים שליליים), וטכנולוגיית FIR (דיסקיות עם סיבים קרמיים שסופגים ומקרינים בחזרה את האנרגיה המיוצרת על ידי הגוף).

T1 (1).jpg  2

צמיד אל חלד קלאסי לגברים

* שילוב עוצמתי של טכנולוגיה בעיצוב מתקדם
* שלוש טכנולוגיות ידועות של ניקן המקדמות איכות חיים
* מתכת אל-חלד יפנית ברמה גבוהה לעמידות ממושכת

הקלאסי לגברים, משדר הצהרה אמיתית, בעיצובו הפונקציונלי, כמו גם האופנתי. עשוי ממתכת אלחלד יפנית ברמה גבוהה, הצמיד מקרין את סוג האנרגיה לה אתה זקוק, כאשר צפוי לך יום עמוס לפניך! תכשיטי ה- TriPhase החדשניים, משלבים בתוכם טכנולוגיה מגנטית (כיסוי מגנטי מעולה עשוי לעזור בהתגברות על מתח ואנרגיה נמוכה), טכנולוגיית יונים שליליים (משחזר סביבה טבעית מרעננת העשירה ביונים שליליים), וטכנולוגיית FIR (דיסקיות עם סיבים קרמיים שסופגים ומקרינים בחזרה את האנרגיה המיוצרת על ידי הגוף).

T2.jpg  1

צמיד חוליות מטיטניום

* שילוב עוצמתי של טכנולוגיה בעיצוב מתקדם
* שלוש טכנולוגיות ידועות של ניקן המקדמות איכות חיים
* מתכת טיטניום קלה ואיכותית למניעת קורוזיה

חזק את המלתחה שלך עם צמיד החוליות מטיטניום, אשר מחמיא לכל סגנון לבוש, בעל עיצוב נועז אך עם זאת אלגנטי, המתאים לגבר ולאישה כאחד! צמיד זה עשוי מתכת טיטניום קלה ואיכותית, דבר המאפשר עמידות ממושכת ומניעת קורוזיה. תכשיטי ה- TriPhase החדשניים, משלבים בתוכם טכנולוגיה מגנטית (כיסוי מגנטי מעולה עשוי לעזור בהתגברות על מתח ואנרגיה נמוכה), טכנולוגיית יונים שליליים (משחזר סביבה טבעית מרעננת העשירה ביונים שליליים), וטכנולוגיית FIR (דיסקיות עם סיבים קרמיים שסופגים ומקרינים בחזרה את האנרגיה המיוצרת על ידי הגוף).

T2

תכשיטי Bella Passion

* שלוש טכנולוגיות ידועות של ניקן המקדמות איכות חיים
* מגנטים חזקים שעוזרים להפגת מתח ולהשגת איזון
* אפשרות בחירה מתוך שני עיצובים יפהפיים

תכשיטי ה- Bella Passione הם עבודת עיצוב של המעצב האיטלקי אנטוניו רוסו, ומיוצרים במיוחד בעזרת שילוב של שלוש טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, הנקראות טכנולוגיתTriPhase . הטכנולוגיות הן: טכנולוגית המגנטים, טכנולוגית יונים שליליים וטכנולוגית אינפרא אדום. צמידי ה- Bella Passione מספקים כיסוי מגנטי מלא, עם עוצמה של 1,200 גאוס. תוספת של חלק פנימי מיוחד המפיק 1,000 יונים שליליים לכל ס"מ מעוקב, על מנת לשחזר את הסביבה הטבעית המרגיעה והעשירה ביונים, המצויה באוויר יערות וליד מפלי מים. לבסוף, טכנולוגית ה- FIR סופגת ומשחררת גלים אנרגטיים בטווח ה- Far Infrared בלבד ,על מנת לספק תחושת חום עדינה.

 
gold_bracelet

תכשיטי ספורט מגנטיים TriPhaseTM

* טכנולוגית TriPhaseTM
* עמיד בפני מים וזיעה
* 5% מההכנסות השוטפות נתרמת לאלו"ט

ניקן מציעה תכשיטי ספורט ייחודים, היחידים אשר כוללים בתוכם את שלושת הטכנולוגיות החדישות בעיצוב אחד! רבים מתכשיטי הספורט אשר מועדפים על ידי ספורטאים מקצועיים, מורכבים מטכנולוגיה מגנטית, אך ניקן משפרת את הטכנולוגיה הזו ע"י טכנולוגיות נוספות. החיבורים בתכשיט מכילים חומרים קרמיים אשר מייצרים יותר מ- 1,000 יונים שליליים לסנטימטר מרובע, ובכך מהווים תחליף לסביבה טבעית העשירה ביונים שליליים. תכשיטי הספורט של ניקן בעלי טכנולוגיית ה- TriPhaseTM, כוללים גם את טכנולוגיית ה- Far Infra Red) FIR), אשר קולטת את האנרגיה הנפלטת מן הגוף, ומקרינה אותה בחזרה אליו. תכשיטי הסיליקון הנם קלי- משקל, רכים ונוחים, אך עם זאת חזקים ויציבים. כיסוי הסיליקון רך ומתאים לכל סוג של פעילות. התכשיטים הנם בעלי סוגר מגנטי מעוצב אשר מעניק להם סגירה בטוחה. צמידי הספורט של ניקן, מציינים את תחילתו של מסע משותף עם האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים (אלו"ט) – אשר לה ניקן תורמת 5% מכל ההכנסות השוטפות של מכירת צמידי הספורט.

KENKO POWER BAND_N1 KENKO POWER BAND_z1
KENKO POWER BAND_N KENKO-POWER-BAND_thumb
   

מוצרי טיפוח ויופי

טיפוח העור – מוצרי טיפוח העור של  ו- True Elements

True Elements

 

ג'ל ניקוי מקציף אורגני

* מכילים חומרים אורגנים המאושרים על ידי ארגון Ecocert הצרפתי
* מיוצרים מפרחים, עשבי מרפא ותמציות מהאלפים השוויצרים
* מתאים למגוון רחב של סוגי עור

הג'ל ניקוי מקציף אורגני מסדרת True Elements מסיר לכלוך ומשאיר את העור רענן. אינו מכיל כימיקלים מזיקים אשר מסירים את כל הלחות מהעור. הג'ל מכיל אלו ורה והיסופוס לתחושת רגיעה, בנוסף הוא מכיל את תמצית הנקטפיור, שילוב של שתי תמציות צמחים מהאלפים השוויצרים, הנועדו לסייע בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה.

true elements_masque

מי פנים אורגני

* מכילים חומרים אורגנים המאושרים על ידי ארגון Ecocert הצרפתי
* מיוצרים מפרחים, עשבי מרפא ותמציות מהאלפים השוויצרים
* מתאים למגוון רחב של סוגי עור

פורמולת ההידרציה במי הפנים מסדרת True Elements מסייעת בהסרת שאריות השמן והאיפור מבלי לייבש את העור, ומסייעת לעור לספוג לחות בצורה טובה יותר. מי הפנים מכילים אלו ורה, היסופוס ונקטופיור, מסייעות למזער את הופעתם של נקבוביות, מבלי להפר את האיזון הטבעי של העור, ובכך מסייעות במראה עור קורן.

true elements_meypanim

קרם לילה אורגני

* מכילים חומרים אורגנים המאושרים על ידי ארגון Ecocert הצרפתי
* מיוצרים מפרחים, עשבי מרפא ותמציות מהאלפים השוויצרים
* מתאים למגוון רחב של סוגי עור

קרם הלילה מסדרת True Elements מכיל רכיבים צמחיים טבעיים ותמציות על בסיס בעל מרקם קרמי עשיר המסייע בהענקת לחות לעור, בזמן השינה. בשילוב עם קרם היום, קרם הלילה עוזר להרגשת לחות במשך כל היום. קרם הלילה האורגני מכיל אימפרטוריה ומרוביום לתחושת הרגעה, וכן הוא מכיל חמאת שיאה, שמן זית, אגוזי מקדמיה ושמן חוחובה להענקת לחות ולמראה רענן יותר וצעיר יותר.

true elements_night cream

מסכת פילינג אורגנית

* מכילים חומרים אורגנים המאושרים על ידי ארגון Ecocert הצרפתי
* מיוצרים מפרחים, עשבי מרפא ותמציות מהאלפים השוויצרים
* מתאים למגוון רחב של סוגי עור

מסכת הפילינג מסדרת True Elements מכילה גרגירי משמש טבעיים אשר מסייעים בקילוף התאים המתים, ובכך מותירים עור רענן בעל מראה צעיר יותר. שמן זית, אגוזי מקדמיה ושמן חוחובה מסייעים להעניק לחות לעור, בזמן שחמאת שיאה ואלו ורה מסייעות בהענקת רכות לעור והרגעתו, ובהענקת מראה זוהר יותר. הזהרת כוויות שמש: מוצר זה מכיל AHA (חומצת אלפא הידרו) המופק מצמחים אורגניים טבעיים. שימוש בחומר זה עלול להגביר את רגישות העור ובייחוד את הסיכוי להיכוות מהשמש. השתמשו במקדם הגנה, השתמשו בבגדים מגנים ותמעיטו את זמן החשיפה לשמש בזמן השימוש במוצר זה ובמשך השבוע שלאחר השימוש.

true elements_night cream

ליפטינג סרום אורגני

* מכילים חומרים אורגנים המאושרים על ידי ארגון Ecocert הצרפתי
* מיוצרים מפרחים, עשבי מרפא ותמציות מהאלפים השוויצרים
* מתאים למגוון רחב של סוגי עור

הליפטינג סרום האורגני מסדרת True Elements עוזר למאבק נגד הזמן וכוח הכבידה. הסרום מכיל אימפרטוריה, מרוביום, אדלווייס וארטמיסיה בשילוב עם שמן זית, אגוזי מקדמיה ושמן חוחובה להזנה והחדרת לחות לעור. שילוב אופטימאלי בין שני מרכיבים, פולי סכריד עם חומר מעץ ה- Acacia, מסייע במזעור הופעתם של קמטים עדינים, בזמן שהוא מסייע במראה מוצק יותר ורך יותר של העור. הסרום מכיל גם אלו ורה אורגנית אשר מוסיפה אפקט מרגיע.

true elements_serum (1)

קרם ידיים אורגני

* מכילים חומרים אורגנים המאושרים על ידי ארגון Ecocert הצרפתי
* מיוצרים מפרחים, עשבי מרפא ותמציות מהאלפים השוויצרים
* מתאים למגוון רחב של סוגי עור

קרם הידיים מסדרת True Elements מועשר בתמציות אורגניות המופקות מצמח המרפא אימפרטוריה המפורסם הודות לסגולותיו בסיוע בריפוי ובמניעת דלקות בעור. שמן זית, שמן אגוזי המקדמיה ושמן החוחובה, מרככים את עור הידיים, מזינים אותו ומגנים עליו מפני איבוד לחות. בנוסף קרם הידיים מכיל חמאת שיאה אורגנית, אלו ורה וויטמין E המספקים רוך, לחות והזנה נוספים ומוגברים.

true elements_meypanim

חמאת גוף אורגנית

* מכילים חומרים אורגנים המאושרים על ידי ארגון Ecocert הצרפתי
* מיוצרים מפרחים, עשבי מרפא ותמציות מהאלפים השוויצרים
* מתאים למגוון רחב של סוגי עור

חמאת הגוף מסדרת True Elements מיועדת לעור הזקוק ללחות והזנה מוגברות, מעשירה עור יבש ומגינה עליו במשך היום, ועל כן היא מרוכזת יותר ועשירה יותר במרכיבים אורגניים חיוניים מהרי האלפים, כגון אדלוויס, היסופוס, אימפרטוריה ומרוביום. בנוסף חמאת הגוף כוללת גם שמנים אורגניים טהורים שתפקידם להעניק רכות, זוהר וגמישות לעור- שמן אגוזי המקדמיה, שמן עץ הזית ושמן חוחובה. אלו ורה אורגנית, חמאת שיאה וויטמין E, מספקים הגנה על הלחות הטבעית, מסייעים בהגנה מפני נזקי השמש ונזקי הסביבה.

true elements_shia cream

רגיעה

מוצרי עיסוי

פאוורמאג

* תנודות עדינות עם אפקט עיסוי
* מרגיע וממריץ
* גודל קטן ונוח

היתרונות הבריאותיים של עיסוי כבר ידועים היטב. העיסוי מגביר את מחזור הדם ובכך עוזר לגוף לנתב את חומרי המזון והפסולת בצורה יעילה יותר. לפאוורמג הדו-צירי, עוצמה של 1800 גאוס, מה שמעלה את הרוטציה המגנטית הדו צירית שלו לרמה חדשה של חווית העיסוי אשר היא גם מרגיעה וגם ממריצה. תהנה מהתנודות העדינות ואפקט העיסוי, בעקבות פטנט הטכנולוגיה של ניקן אשר מייצר שדה מגנטי ייחודי, אשר פעיל בשלושה ממדים. ניתן בקלות לשלוט בעוצמה ובמהירות, בזמן שעיצוב הרכיבים האלקטרונים והמכניים, מייעלים את יעילות הפאוורמג לרמה המירבית. הפאוורמג הדו-צירי ניתן להפעלה בעזרת ארבע סוללות AA (לא כלול), או בעזרת מתאם AC (כלול).

powermag_hands_thumb

מושב Kenko Seat Plus

* טכנולוגית Rubberthane להמרצה ועיסוי
* טכנולוגית אינפרא אדום
* 100% כותנה איכותית

ממנהלים ועד לנהגי משאיות, סטודנטים למפעילי מחשב, אנו נמצאים כיום במצב ישיבה יותר מאי פעם. ניקן עיצבה מוצר ייחודי שמספק תמיכה רצופה ונוחות. אנו בניקן, מאמינים שמושב צריך להיות יותר ממרגיע, הוא צריך גם להמריץ ולרענן את גופנו. מושב ה- KENKO SEAT הינו תוצאה ישירה של פילוסופיה ייחודית זו. מושב ה- KenkoSeat מתאפיין באותה שכבת חומר Rubberthane המקנה למזרני ניקן את איכויות האוורור הנשימה והתמיכה המעולים שלהם, ובנוסף לכך מהנדסי ניקן שילבו בחומר את טכנולוגיית ה FIR, להרגשת נוחות מושלמת. המושב מכיל מגנטים הממוקמים בתכנון ייעודי לכיסוי מגנטי מקסימלי, ועטוף בשכבת 100% כותנה איכותית ונעימה. מושב ה- KenkoSeat אידיאלי לשימוש בבית, במשרד וברכב ומתאים לשימוש בכל עונות השנה.

Kenko-Seat_thumb

מג-קריאטור

* הבסיס ברולאאוט של ניקן
* מורכב מטכנולוגיה מגנטית
* עיסוי גב מרגיע

המגקריאטור, הבסיס של הרול-אאוט של ניקן, הוא דבר שלא חווית בעבר והוא כל כך קל לשימוש. עם מרכיבים שיוצרו בהנדסה מיוחדת, אשר מוסיפים גירוי מוגבר לפעולת הגלגול השוטפת שלו, המגקריאטור הוא התגלמות הטכנולוגיה המגנטית. המבנה הוא מתכת אל-חלד משובחת עם ידיות נוחות לאחיזה. תן לעצמך או לאחרים, עיסוי גב מגנטי מרגיע, וחווה את הגלגול הקל שבפעולתו, אשר מחליק בעדינות מן הצוואר ומטה לבסיס עמוד השדרה. חלקיו המאוזנים של המגקריאטור נעים בתנועות שוטפות ויוצרים תחושה רעננה וממריצה.

MagCreator-Rollout-_thumb

מג-בוי

* מכשיר עיסוי
* גבשושיות בעיצוב מיוחד מרעננות וממריצות
* טכנולוגיה מגנטית

עם המג-בוי הייחודי שלנו, לקחנו את הרעיון המוכר של "כדורי מתח" צעד אחד קדימה – ויצרנו מפיג מתחים נייד עם טכנולוגיה מגנטית. המג-בוי ארוז באריזה נוחה, והכדורים החזקים בתוכו מעוצבים במיוחד עם גבשושיות שמרעננות וממריצות את כל הגוף. בין אם אתה צופה בטלוויזיה, מטייל או יושב בשולחנך, גלגל את המג-בוי בעדינות בין כפות ידיך, או על כל מקום אחר בגופך שבו אתה חש באי-נוחות או מתח.

MagBoy_thumb

kenko PowerPatch

* טכנולוגיה מגנטית
* לשימוש בכל מקום
* בעל משטח דביק

ה- Kenko PowerPatch של ניקן מביא את הטכנולוגיה המגנטית המתקדמת של ניקן בגודל קטן ונוח, עם משטח נדבק לשימוש קל. במרכז המשטח ישנו מגנט העוצמה של 750 גאוס עם בליטות ושינוי הווריאציות של השדה המגנטי, המעצימות את עומק השדה. המגנט בעל צורת משושה, מצופה בזהב 24 קראט ההופך את שטח המגנט להיפואלרגני ועמיד. המוצר מסופק עם משטח נדבק להחלפה לשימוש חוזר תוך שמירה על היגיינה ונוחות. חבילת Kenko PowerPatch מגיעה עם 30 מגנטים המחוברים למשטחים נדבקים, ובנוסף מצורפים 10 משטחים נדבקים, להחלפה.

מוצרי מרגוע

POWER-PATCH_thumb

סופר מיני

* 100% כיסוי מגנטי
* טכנולוגיית FIR מתקדמת
* גודל נוח ונייד

הרגש את היתרונות של טכנולוגיה מגנטית וטכנולוגית FIR, היכן שאתה הכי זקוק לה. עם הקנקו סופר מיני, ניקן הציגה רעיון מדהים בטכנולוגיה המגנטית – EQL – שדה מגנטי שווה צלעות המספק עיצוב מדויק ומאה אחוז כיסוי מגנטי. ניקן לקחה את הרעיון הזה צעד אחד קדימה, ע"י הוספת הטכנולוגיה של FIR, על מנת לייצר מוצר באמת יוצא דופן. הקנקו סופר מיני מתאים בצורה מושלמת להנחתו על העור, ליצירת שדה מגנטי חלק ומרגיע. גודלו הנייד והנוח, מאפשר לך להפיק תועלת מתכונותיו האנרגטיות, היכן שאתה לא נמצא. על מנת לאפשר גיוון ושמירה על אורך חיי המוצר, הדיסקיות FIR של הסופר מיני ניתנות להסרה והחלפה. את הדיסקיות להחלפה ניתן לרכוש בחבילות של חמש. שלישיית הסופר מיני, מגיעה באריזה ייצוגית מעוצבת.

41-4uoMgyGekv

רצועות תמיכה אלסטיות

רצועות אלסטיות KenkoTherm

* תמיכה ואחיזה מקסימליים
* טכנולוגיית אינפרה אדום ויונים שליליים
* מתאים לכל פעילות ספורטיבית או יומיומית

הרצועות האלסטיות מסדרת ה- KenkoTherm מציעות תמיכה משולבת באנרגיית ה– Far-Infra-Red של ניקן וה- IONIC COMFORT. בדומה לרצועות התמיכה מסדרת ה- Elastomag, כל אחד מהרצועות האלסטית תוכננה לאזור מסוים בגוף, לתמיכה ממוקדת. הרצועות האלסטיות נותנות את השילוב הנכון של מוצר נושם, מתמתח, יציב ובעל גמישות.

רצועה למרפק

רצועה לקרסול

חגורת גב

84-rNqkHIhprn Ankle back

פרק כף היד

רצועות אלסטיות

חגורה גב ומוצרים

wrist_thumb KENKO THERM image61-150x150

image_thumb19

רשומות אחרונות

youtube.com/fgxpressmedia

  http://www.mysolarstrips.com/

 

 

http://instantteleseminar.com/?eventid=58946295

www. jacoblevy.fgxpress.com

  xpresscare@forevergreen.org

1-801-655-5500

facebook.com/fgxpress

youtube.com/fgxpressmedia

twitter.com/fgxpress

 

מידע  

מזון  הטוב ביותר  "סולר,

http://www.mysolarstrips.com/

דלג לתוכן
שימוש ב-Gmail עם קוראי מסך

+Jacob jeky

1

שתף

חיפוש

Gmail

כתוב הודעה

תוויות

דואר נכנס ‏(966)‏

חשוב

דואר יוצא

טיוטות ‏(212)‏

ספאם ‏(130)‏

מעגלים

חברים ‏(1,392)‏

משפחה ‏(1,078)‏

מכרים ‏(927)‏

מעקב ‏(1,277)‏

אנשי ניקן ‏(1,005)‏

!האיכסון החדש ורן ואורית טוקר ‏(1)‏

._שמירה ג'קי ‏(1)‏

.- ,PICASION שיקופיות מתחלפות

.- דן לוי עו'ד

.-א שומר א

.-איכסון לוי יעקב

.-ניקן חול שמירה

.+מיילים חשובים עבור יעקב לוי ג'קי שמור

.0 אתרים שלי

.1 אשמירה אישית

.הכל על פיפל סטרינג

.נמרוד אלישר

.תוכניות שותפים

.o לימוד קורסים

[Mailbox]

1@ איכסון justhost

אי בי הסטוריה

אני ‏(8)‏

ג'קי לוי כל מה שמוצא חן

הזמנהלפיפל סטרינג לאנשים,מילים ששלחתי לה

התמונות שלי

חומר שמור על ניקן

יוצא מהכלל

יעל זימן ‏(2)‏

כתובות עם תזכורת ‏(1)‏

לילך הודעות קורסים

לימוד מחשבים

לינקים לאתר ניקן ‏(1)‏

לינקים מענינים בן וכו ‏(10)‏

סים לב ‏(7)‏

סיסמאות בלוגים ג'קי

ספר מדע ההתעשרות

עמוס הירש

פרטי חשבונות

קבוצת

רוברט אברמוב

שמירה ג'ינה

שעורי אי בי מכללת קליקים ‏(2)‏

תרגומים לרשתות חברתיות

Dear Jeky,

DYNADOT

dynadot accounte ‏(1)‏

Inge Zelman

Internet marketing consulting

Junk

nikken ‏(1)‏

NIKKEN חומר פירסום

Notes

PeopleString

wortpress

yael leszkowicz

עוד

עוד

1 מתוך 4,077

הרחב הכל

הדפס הכל

בחלון חדש

BeautyStrips & SolarStreeps‏

דואר נכנס

x

Jacob jeky Levy‏ <jeky101@gmail.com‏>

20:40 (לפני 11 דקות)

Gina

ערב טוב

משתפים אותך ב חידושים של  

FGXpress   מוצר קוסמטי חדש BeautyStrips!

אילו הן מסיכת אצות מיוחדת וקרם מדהים שבשילוב סינרגטי יוצרים תוצאות מרהיבות!

כמו שאר מוצרי FGXpress גם ה BeautyStrips ישלחו במעטפות ברכה בדואר.

פרטים והסברים על המוצר ניתנו בכנס ההשקה שייערך ביוטה ב 8.10.2014 

מספר תמונות מעניינות של לפני ואחרי כבר הגיעו לידינו בזכות אוניקס:

     
           

 

לכל אחד מהמפיצים ב FGX יש אפשרות להזמין את המזון הראשוני, הטוב ביותר, המילה האחרונה בבריאות ובאורח חיים בריא ה SolarStrips.

לכל אחד מאיתנו ישנו אתר אישי של  SolarStrips:

כל שעלייך לעשות הוא לחבר את כינוי השם שמופיע באתר האישי שלך לסיומתmysolarstrips.com.

לדוגמא זהו האתר האישי שלנו

http://top.mysolarstrips.com/

אוניקס המנטורית שלנו מארצות הברית שיתפה אותנו בעדות מוצר של אחת השותפות שלה קטי רודריגז.

קטי רוצה לרדת במשקל ומתקשה לעשות זאת, הרופא שלה אמר שייתכן והיא לא מצליחה מכיוון שחסר לגוף שלה תזונה.

כאמור בSolarStrips ישנם ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, אומגה 3 ו 6 ועוד ועוד !… (ראו רשימה מצורפת,תודה לאירן מרטינובה). 

היא החליטה להוסיף לדיאטה שלה 3 Solars ביום, אותה דיאטה שלא עזרה לה קודם, כעת בתוספת הSolars, היא ירדה 3 ק"ג בשישה ימים !!!

מצורף מסמך שמסביר על הSolarStrips בעברית (תודה לאורית שני על התרגום)

יש לנו את המזון הכי משובח שיש בעולם בידיים !!!!

מומלץ מאוד מאוד לצפות בסרטון מרגש של טום הרפר שבזכותו יש לנו את המוצר המדהים הזה !

https://www.youtube.com/watch?v=v0rivmch2Ww&feature=youtu.be&list=PL2onwBbYgvNOoZb5epiw3b0fQ929q8jDE

אזור קבצים מצורפים

‏תצוגה מקדימה של סרטון ה-YouTube ‏Another Day. Secret of Marine Phytoplankton from FGXpress

Another Day. Secret of Marine Phytoplankton from FGXpress

 

  • LogoLogoLogo

     

     

    1-801-655-5500

    xpresscare@forevergreen.org

    facebook.com/fgxpress

    youtube.com/fgxpressmedia

    twitter.com/fgxpress

    forever-green-logo

    u3195-5

    Related Searches

    ?

    Online Loans

    Home Business Builder

    Home Mortgage Loan

    Dairy Processing

    MLM Network Marketing

    Fixed Mortgage Rates

    Home Loan Terms

    Milk Cow

    Cow's Milk

    Home Mortgage Rates

    AdvanceElite

    LogoLogoLogo 

    XPRESS YOU CARE!

    Helping thousands who live in pain, with PowerStrips pain relief alternative.

    XPRESS YOUR CONFIDENCE!

    Doctor Formulated, Patented, FDA Listed Class I Medical Device.

    XPRESS YOUR VISION!

    Be one of the first in your country to join this movement!

     

    Community

    Help your community

    Click here

    Promotions News
    Community  

     

    Promotions

    Current promotions

    Click here

     

    News

    Check out latest news

    Click here

    1-801-655-5500

    xpresscare@forevergreen.org

    facebook.com/fgxpress

    youtube.com/fgxpressmedia

    twitter.com/fgxpress

    forever-green-logo

    u3195-5

    Related Searches

    ?

    Online Loans

    Home Business Builder

    Home Mortgage Loan

    Dairy Processing

    MLM Network Marketing

    Fixed Mortgage Rates

    Home Loan Terms

    Milk Cow

    Cow's Milk

    Home Mortgage Rates

    AdvanceElite

    1. איכות חיים ללא כאבים FGXpress כתיבת תגובה
    2. למידע לחץ על הקטגוריה המבוקשת כתיבת תגובה
    3. עסקים בניקן דרושים בוני עסקים לתעסוקה מלאה נייד 0505240842 www.finostar.com 3 תגובות
    4. צעדים בסיסיים לחופש הרגשי שלךE F T כתיבת תגובה
    5. מיתוך ויגאט כתיבת תגובה
    6. לקטופרין גולד 1.8 תגובה אחת
    7. קנזן סיאגה כתיבת תגובה
    8. ג'ייד גרינזיים כתיבת תגובה
    9. תוספי תזונה ויופי כתיבת תגובה