כושר גופני ורפידות

מרכז מוצרי ניקן שג'ינה וג'קי משתמשים

כושר גופני

  • נעלי התעמלות עם אפשרות להוספת משקל, מוסיפות כושר להליכה רגילה
  • העצמת היתרונות שבפעילות גופנית
  • אפשרות לבחירת המשקל הנכון לסוגים שונים של פעילות.  ורפידות מגנטיות.

נעלי ה- CardioStrides

* נעלי התעמלות עם אפשרות להוספת משקל, מוסיפות כושר להליכה רגילה
* העצמת היתרונות שבפעילות גופנית
* אפשרות לבחירת המשקל הנכון לסוגים שונים של פעילות

השג את החיטוב האידיאלי עם נעלי CardioStrides של ניקן! יותר מסתם נעלי התעמלות, נעלי CardioStrides עשויות לספק את מתח השריר הדרוש לכושר לב-ריאה, אשר מומחים מתחום הכושר והרפואה מסכימים שהוא חיוני לבריאות טובה. הליכה ב- CardioStrides עשויה אף להעצים את היתרונות של פעילות גופנית- קצב לב מוגבר, קצב חילוף החומרים ושאיפת חמצן- כל אלה עשויים לסייע בשריפת קלוריות. הנעליים נמכרות עם משקולות במשקל ניטרלי ההופכות את הנעליים לנעלי ספורט איכותיות לכל פעילות ובנוסף עם משקולות במשקל בינוני לפעילות סיבולת לב ריאה. נעלי הכושר CardioStrides הן בעלות סוליות בולמות זעזועים עם תמיכה מרופדת וכן ריפוד פנימי לנוחות מרבית. בעיצוב לבן אופנתי, הנעליים לא רק טובות עבורך, אלא גם נראות עליך מצוין!

W_shues_thumb_thumb.jpg
נעלי ה – CardioStrides

רפידות במשקל מקסימלי (1 ק"ג)

הרפידות מעצימות את היתרונות של נעלי ה–CardioStrides בכך שהן מסייעות להגביר את קצב שריפת הקלוריות, הן עשויות לסייע בעיצוב השרירים ובשיפור סיבולת לב-ריאה. הרפידות שימושיות בעת שיוצאים להליכה או מבצעים פעולות שגרתיות.

mag_steps_thumb_thumb.jpg
רעיון שנולד באמבטיה

רפידות רגילות

* יחידת עיסוי ניידת וממריצה
* כיסוי מגנטי קבוע
* הפיכות וניתנות להתאמה בגזירה

האם תרצה עיסוי כפות רגליים ממריץ ונפלא בכל צעד? הפוך את נעליך ליחידת עיסוי ניידת וממריצה עם המוצר החדשני הזה. רפידות קנקו מורכבות משתי שכבות- שכבה חיצונית, גמישה, ארוגה ועמידה וכן שכבת רשת שהונדסה במיוחד לחיזוק הרפידה, עם הטכנולוגיה המגנטית EQL הייחודית של ניקן. כל זאת, הופך את הרפידות הללו ליחידות שמספקות כיסוי מגנטי קבוע על פני כל המשטח. את רפידות קנקו ניתן להניח על כל צד והיפוכו וכן ניתנות לגזירה על מנת לקצרן ולהתאימן למידת הנעל, לגברים ונשים כאחד.

Magstrides_thumb_thumb.jpg
רפידות Mag Steps

רפידות ספורטיביות

* טכנולוגיה מגנטית EQL
* שכבת קצף בצפיפות גבוהה לספיגת זעזועים מרבית
* מבנה מאוורר בעל שלוש שכבות

רגליים פעילות זקוקות לריכוך, אוורור ובקרת הטמפרטורה. השתמש ב- MagStrides להגנה מלאה ויותר. בשילוב אותה טכנולוגיה מגנטית EQL שקיימת ברפידות קנקו, ברפידות MagStrides ישנה גם שכבת קצף בצפיפות גבוהה, גמישה ורכה, לספיגת זעזועים מירבית. רפידות אלו מושלמות לפעילויות אינטנסיביות יותר, ומציגות נוחות ועמידות שאין שניה לה, במבנה התלת-שכבתי המחוספס והמאוורר. כמו-כן, ברפידות MagStrides קיימת טכנולוגיה נוספת של FIR – החום הטבעי והנושם מהאנרגיה של Far-Infrared וניתן להשיגן בשלוש מידות הניתנות לגזירה עבור התאמה מושלמת לנעל, לגברים ולנשים.

Magsteps_thumb_thumb.jpg
רפידות Mag Strides

אריזה כפולה – רפידות רגילות ורפידות ספורטיביות

נעליך כובשות את שיאי הנוחות עם ה- Insole Twin Pak. השיטה הבלעדית לניקן מאפשרת לך להתאים את הרפידה הנכונה לכל נעל שברשותך. כדאי ללכת על ה- MagSteps בנעלי היומיום שלך, ולצעוד על ה- MagStrides בפעילויות נמרצות יותר.

91-pEocUgmSVX_thumb-1_thumb.gif
רפידות Mag Strides

כתיבת תגובה